
Glæd dig til en aften fyldt med varme, fællesskab og ægte Sankt Hans-stemning!
Fællesspisning – Lækker mad og hyggelig snak over bordene 🍽️🍷
Båltale af Cecilie Louise Stabell, næstforperson i Børne-, Skole-, Fritids- og Kulturudvalget 🗣️✨
Sang & musik 🎶🎸
Tag familien og naboen under armen – det bliver en super hyggelig aften 🙌❤️