ArrangĂžrer er Museumsbanen
En lille charmerende cafevogn bliver nu koblet pĂ„ det gamle tog â og sĂ„ er der kage, kaffe og the i et dejligt adstadigt tempo gennem det smukke landskab.
FĂžrste cafevognstur kĂžrer afsted:
đ
LĂžrdag d. 5. juli
đ Afgang kl. 15.15 fra Maribo Station
Kom med pÄ en hyggelig tur, hvor nostalgi, god kage og det rolige tog tempo gÄr hÄnd i hÄnd. Perfekt for hele familien, en date eller en hyggelig udflugt med vennerne!
Vi glĂŠder os til at se jer ombord! â€ïž
Info pÄ: https://museumsbanen.dk/