Menu

🔥 SANKT HANS I KULTURHUSET SANDBY 🧙‍♀️✨

Glæd dig til en aften fyldt med varme, fællesskab og ægte Sankt Hans-stemning!

Fællesspisning – Lækker mad og hyggelig snak over bordene 🍽️🍷

Båltale af Cecilie Louise Stabell, næstforperson i Børne-, Skole-, Fritids- og Kulturudvalget 🗣️✨

Sang & musik 🎶🎸

Tag familien og naboen under armen – det bliver en super hyggelig aften 🙌❤️

Seneste indlæg